יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

‏השמיים הם הגבול - המסע שלי לדירה - 



לפני 27 ימים יצאתי למסע- השמיים הם הגבול.
מסע לקבלת הלוואה מהעם המופלא שלנו, לרכוש דירה שזכיתי בה בדיור למשתכן.
ב-60 דקות עברתי מחושך לאור .
מזל שיש ווטסאפ והכל מתועד.
ברגע של כאב, על כך שאין אישור למשכנתא שיתפתי חבר קרוב בתחושות ובשינוי, ואני רוצה לשתף אתכם בתוכן השיחה - 
"יש רגעים שאני שמחה שאני פה בעולם.
יש רגעים שאני שואלת עצמי לה עשיתי את זה לעצמי.
יש רגעים קטנים של כובד החיים.
יש רגעים שבהם המסע הזה מורכב לו לבד.
ויש רגעים של דמעה".
התשובה שקיבלתי הייתה - "מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד".
התשובה שלי הייתה: "בשמחה תמיד. מתוך הרגעים הללו צמחה לה יוזמה חדש ומרגשת.
כל מכשול מכשל ומחזק. ב"ה מי שמתמיד מצליח".

ועם הנחישות והשמחה הזו יצאתי לדרך לפני 27 ימים בשעה 14:00 בצהריים בדיוק.
והיום קמתי בבוקר שמחה ונרגשת מכך שהשבוע הזה, אני אשת השבוע בעיתון "לאישה".
לא מובן מאליו כלל שבחרו בי.
רק 52 נשים בשנה זוכות לזה בשנה.
ואני אחת מהן.
החלטתי היום לתת לעצמי רגע של נחת וליהנות מהשבוע הזה.

אתם חבריי לפייסבוק הם חלק מהאנשים הטובים הללו, אתם לא רק אנשים טובים באמצע הדרך, אלא אתם האנשים שסוללים יחד איתי את הדרך. ועל כך תודה! תודה! תודה!
החלום שלי - ביום שישי להתארח בתוכנית של אורלי וגיא, לתת לקבלן את הצ'ק, ולהודות לכם אנשים הטובים טובים טובים בשידור חי.
תודה שוב, שיהיה שבוע טוב ומבורך,
נועה



מספר חשבון הבנק להעברת הלוואה - 327093, סניף 131, בנק 31 בינלאומי.
יש לשלוח בבקשה מייל עם הפרטים המלאים על מנת שאוכל לשלוח קבלה ותאריך החזר כספי - allofus4luck@gmail.com


תבוא עליכם הברכה הטובה, אמן. 

2 תגובות:

  1. שלום גבירותיי ורבותי, האם אתה זקוק לסיוע כלכלי? אני סוזן בנסון. אני מלווה וגם יועץ פיננסי.

    האם אתה זקוק להלוואה עסקית, הלוואה אישית, הלוואת משכנתא או הלוואה להשלמת הפרויקט שלך? אם התשובה שלך חיובית, אמליץ לך לפנות למשרד שלי. אנו מעניקים כל מיני שירותי הלוואות כולל הלוואות לטווח ארוך וקצר. למידע נוסף, כתוב לנו באמצעות דוא"ל: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) או שלח לי הודעה ישירות בוואטסאפ דרך: 00447903159998 וקבל תשובה ברגע.

    אנו חברת שירותים פיננסיים מקיפה ואנו מחויבים לעזור לך לעמוד בכל שאיפותיך. אנו מתמחים במתן פתרונות מימון מובנים ליחידים ולחברות בצורה היעילה והמהירה ביותר.

    להלן מספר סיבות מדוע כדאי לפנות אלינו לקבלת הלוואה;
    * נוחות - ניתן להגיש בקשה להלוואה בכל עת ובכל מקום.
    * סכום גמיש - אתה מחליט כמה אתה רוצה ללוות.
    * מימון ישיר מהיר - קבל את הלוואתך תוך 24 שעות לאחר האישור.
    * ריבית גמישה של 3%.
    * שיעורי אישור גבוהים
    * החזר גמיש - אתה מקבל את ההזדמנות לבחור בתאריך ההחזר, שבועי, חודשי או שנתי למשך 1-30 שנים.
    * יישום מקוון פשוט.
    * הדרכה ומומחיות בהתאמה אישית.
    * אין חיובים נסתרים

    אל תאבד את ההזדמנות בגלל מחסור בכספים. צרו קשר עכשיו עם החברה שלי, אנו יכולים לסייע לכם בהלוואה מכיוון שסייענו לאנשים רבים וארגונים אשר נתקלו בקשיים כלכליים בכל רחבי העולם.

    למידע נוסף אודות הצעת ההלוואה שלנו, אנא שלחו אלינו את בקשת ההלוואה שלכם באמצעות:
    דוא"ל: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    (WhatsApp: +447903159998)

    מתווכים / יועצים / מתווכים מוזמנים להביא את לקוחותיהם ומוגנים ב 100%. בביטחון מלא, אנו נפעל יחד לטובת כל הצדדים המעורבים.

    השבמחק
  2. אני זקוק להלוואה דחופה בכתובת fredlarryloanfirm@gmail.com

    כאן אנו מוכנים לעבד את ההלוואה שלך

    יום טוב,

    האם אתה איש עסקים או אישה? הגיע הזמן להגשים את חלומכם, אנו חברת הלוואות מוסמכת, אנו מציעים הלוואות בריבית נמוכה של 3%, ליחידים ולחברות בכל רחבי העולם, בכל מטבע שתרצו, לירות, דולר, אירו וכו '.

    סמכו עלינו היום להלוואה מהירה ומובטחת
    צרו איתנו קשר דרך
    דוא"ל: (fredlarryloanfirm@gmail.com) או (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
    התקשר / מספר Whatsapp: +2347061892843

    השבמחק