יום שני, 21 בנובמבר 2016

"אין לי מילים לתאר את האושר הזה..." 


הכנות לתוכנית - שש עם עודד בן עמי 

כך כתב מיכה שטרית ושר ארקדי דוכין.
כל יום הוא יום מרגש, משמח, מעצים, יום שמקדם את המסע שלי קדימה, אך מעבר להכל,
כל יום זה יום שהופך את המסע להתגשמות חלום, לא רק בגלל שאנשים טובים מלווים לי כסף,
ולא רק כי כבר שכחתי איך נראה איזור הנוחות, אלא כי כל החיים שלי התהפכו, השתנו, השגרה שהייתה לי התפוגגה.


ההבדל בין המחשבה על לעשות משהו לבין העשייה. זה הבדל של שמיים וארץ.


כמו שאני אומרת על עצמי - קפצתי בנג'י בלי חבל שמחזיק אותי, אני מתמודדת עם כל מה שמגיע, עונה לכולם, עושה כל יום עוד ועוד כדי לקדם את המסע, פוגשת אנשים שרוצים לעשות שינוי במדינה עבור הילדים שהם אנחנו, פוגשת זוגות צעירים שרוצים לעשות שינוי עבור עצמם.


המסע הזה הוא של כולנו, אני כאן רק כי מישהו צריך לסלול את הדרך. 


החיים הם אחרים כשבוחרים לעשות דברים אחרים.

אם יש לכם רעיון ליישם -אין יותר פשוט מאשר לעשות.

השתתפות בתוכנית- 'אורלי וגיא' בערוץ 10 

השתתפות בתוכנית - 'שש עם עודד בן עמי' בערוץ 2



צילומים לעיתון לאישה - בחרו בי לאשת השבוע :) 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה