יום שני, 7 בנובמבר 2016

ההורות המשותפת - מסע שלא נגמר....


שלום,
ברצוני לשתף שהבלוג זוכה לחשיפה מאוד גדולה בזמן הקצר שהוא קיים (מיום ההחלטה לצאת למסע).
אנשים קוראים, שולחים הודעות, מתקשרים, הופכים להיות שותפים - כל אחד מסיבותיו שלו.
יש מי שמזדהים עם הסיפור שלי, יש מי שההחלטה שלי לחשוף את סיפור חיי הוא אמיץ וזה גורם להם להיות שותפים, יש מי שכועסים על הבנקים, יש מי שמבינים שלמרות שאני עובדת זה עדיין לא מספיק.
כל אחד וסיבותיו שלו, ועל כך התודה מראש.


ככל שעוברים הימים, אני מבינה שבחשיפה יש מקום להשראה, לא רק בתחום הספציפי הזה, אלא בכלל.
ואם יש תחום שמזמן החלטתי לשתף אותו - זה ההורות המשותפת שלנו, פעם חשבתי שכולם כמונו - מתגרשים וחולקים את ההורות שווה בשווה, עד שנחשפתי לסיפורים אחרים.
סיפורים בהם אחד מההורים מוצא מהתמונה בכוח, בין אם זה האבא או האמא.
ההחלטה לעשות הורות משותפת, היא לא כדי שאוכל לספר על כך. 
מי שעובר גירושים יודע שהדבר האחרון שמעניין אותו זה פרסום, או שיווק. כל מה שרוצים זה לעבור את
הסאגה הקשה הזו בשלום עד כמה שניתן.

אז קודם עשינו הורות משותפת ולקח לי עוד כמה שנים, עד שהחלטתי לספר ולשתף.
אני מצרפת כאן את הכתבה שכתבתי לאתר ynet והתפרסמה בקיץ האחרון. 
לכתבה נחשפו מעל 100,000 גולשים (בפעם האחרונה ששאלתי את העורכת).

ואני מבקשת - הסיפור שלנו זה לא השראה, אלו הם החיים. הורות משותפת היא דרך החיים האידיאלית לילדים שלנו.
אני יצאתי למסע הדירה עבור הילדים שלי, אבל אבא שלהם הוא חלק בלתי נפרד מהמסע, בלעדיו היה לי הרבה יותר קשה, ובכלל - כשטוב לו - טוב לילדים - כשטוב לילדים - טוב לי - כשטוב לי טוב לילדים - כשטוב לילדים - טוב לו.
זהו גלגל שאין לו התחלה ואין לו סוף. ובגלגל הזה נמצא מרקם החיים העדין שמניע אותנו קדימה.

יום מבורך :)
נועה 

אבי מיקנעם, התקשר הבוקר וביקש שיהיה קל למצא את פרטי חשבון הבנק לבצע הלוואה - 
אז אני מצרפת גם כאן למי שיכול ולמי שרוצה.

ניתן להפקיד את הכספים לחשבון בנק המיועד למטרה זו בלבד - 
בנק בינלאומי 31
סניף 131 - זהו מספר הסניף המעודכן!
חשבון מס' 327093 ע"ש נועה חריש

כל המלווה כסף בבקשה לשלוח אלי מייל allofus4luck@gmail.com או הודעה לסלולר 052-5556880 
עם הפרטים הבאים:
עם הפרטים הבאים:
עם הפרטים הבאים:
תאריך התרומה
שם מלא
סלולר
אימייל
כתובת למשלוח דואר רגיל
פרטי חשבון בנק להחזר כספי
קבלה ומסמך המאשר את קבלת ההלוואה יישלח במייל חוזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה