יום שני, 20 במרץ 2017

אפליקציות לתשלום באשראי - כי יש לי רק עד ה-31/3/17


הי חברים,

המסע הזה ארוך.
ארוך מכפי שחשבתי. 

אך אני מקבלת הכל באהבה.
אני מפרנסת יחידה לילדיי, ולכן לא יכולתי להקדיש את כל זמני רק לגיוס כספים, אז המסע הזה ארוך.

אני חצי מהורות משותפת, שיש בה עליות ומורדות, וזה מצריך כוחות נפש, אז המסע הזה ארוך.
אני חלק ממשפחה שאיבדה איש יקר, ההתאבלות צריכה את הזמן שלה, אז המסע הזה ארוך.


ועדיין - אני רוצה לסיים את המסע בהצלחה. בהצלחה כפי שאני מבינה את המילה הזו - בגיוס מלא של 584,000 ש"ח מאנשים טובים אשר מתגייסים למסע שלנו, שנרתמים למרות ועל אף שאנחנו לא משפחה נזקקת, שחולמים ביחד איתנו לראות אותנו בבית החדש שלנו.

אז עד יום שישי הבא כולל כל מה שאני עושה זה רק לכתוב לכם, בכל דרך אפשרית, ולבקש מכם שתהיו חלק מהמסע שלנו.
אנחנו צריכים שרק עוד 1190 משפחות יתגייסו למסע שלנו. 

אפשר דרך העברה בנקאית - וזה הכי טוב כי זה מיידי והכי פחות עמלה - חשבון 327093, סניף 131, בנק 31 בינלאומי על שם נועה חריש.
אפשר לשלוח צ'ק - לכבוד נועה חריש, רחוב שניר 8, יוקנעם עילית.
אפשר דרך פייפאל - (הכי פחות רצוי הם גובים עמלה של 8 שקלים מכל עסקה) ועדיין זה אפשרי -
דף קישור לתשלום באשראי


יש את אפליקציית Papper Pay - גם דרך אשראי ואין עמלה - מורידים את האפליקציה דרך החנות בסלולר, נרשמים ברישום מאוד קצר, מזינים את פרטי האשראי שלכם, ואז מזינים את פרטי חשבון הבנק שלי.
זה לוקח בדיוק 3 דקות.


כל מה שהצעתי כאן - לוקח רק 3 דקות. עבורכם זה 3 דקות, עבורנו זה בית. והבית שלנו בידיים שלכם. והוא כבר מוכן....אוטוטו מחלקים מפתחות

בקשה נוספת שלי עבורכם - לכל אחד מאיתנו יש הרבה מאוד בני משפחה, חברים, מכרים, שכנים, עמיתים לעבודה, חברים בפייסבוק...בבקשה - אם כל אחד ישתף רק עוד משפחה אחת וישכנע אותה להצטרף למסע שלי אנחנו נסיים אותו בהצלחה עד ליום שישי הבא ואפילו לפני.

המון תודה רבה תבורכו אמן 
תודה רבה נועה, שיר, עידו ושקד 

השמיים הם הגבול - הייתי בשידור חי בפייסבוק

תגובה 1:

  1. שלום וברוך הבא לשירותי ההלוואות העולמיים של Spotlight, שמי קלאודיה קליין, אני מלווה וגם יועץ הלוואות.

    האם אתה זקוק לחיזוק פיננסי? האם אתה זקוק להלוואה למטרות שונות? אם התשובה שלך כן, אני ממליץ לך לפנות למשרד שלי באמצעות | spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | ויש לך הלוואה בחשבונך תוך 24 שעות מכיוון שאנו מספקים שירותי הלוואות מעולים בכל רחבי העולם.

    אנו מציעים כל מיני שירותי הלוואות (הלוואה אישית, הלוואה עסקית ועוד ועוד), אנו מציעים הלוואות לטווח ארוך וגם לטווח קצר. החברה שלי תעזור לך להשיג מגוון יעדים עם מגוון רחב של מוצרי הלוואה.

    אנו יודעים שלקבל הלוואה לגיטימית תמיד הייתה בעיה עצומה עבור אנשים הסובלים מבעיה כלכלית וזקוקים לפיתרון שלה, הרבה אנשים מתקשים לקבל הלוואת הון מהבנקים המקומיים שלהם או ממוסדות פיננסיים אחרים בגלל ריבית גבוהה שיעור, ביטחונות לא מספיקים, יחס חוב להכנסה, ציון אשראי נמוך או כל סיבה אחרת.

    אין יותר זמני המתנה או ביקורי בנק מלחיצים. השירות שלנו זמין 24/7 - אתה יכול לקבל הלוואה ולהשלים את העסקאות שלך בכל מקום ובכל מקום שתצטרך.

    אנו מספקים שירותי הלוואות ברמה עולמית 24 שעות. לפניות / שאלות? - שלח דוא"ל ל spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | וקבל תגובה ברגע.

    המשפחה, החברים והקולגות שלך לא צריכים לדעת שאתה נמוך במזומן, פשוט כתוב אלינו ותקבל הלוואה.

    החופש הכספי שלך בידך!

    השבמחק