יום רביעי, 29 במרץ 2017

בסופ"ש הקבלן לא עובד - בראשון אשלם את מה שנאסף ואם תישאר יתרה....מקווה שלא :)


אנשים טובים באמצע הדרך...שלום :)


יש לנו רק עד מוצ"ש (כדי שהכסף ייכנס לחשבון ביום ראשון)
ועוד 300 משפחות....זה אפשרי :)
אני מאמינה שזה אפשרי. כל בקשתנו - הלוואה....אנא מכם התגייסו, שתפו, ספרו והיו חלק מהגשמת החלום שלנו להיכנס לבית שלנו עד פסח...
הלוואה חד פעמית של 200 ש"ח בלבד.
ההחזר - 2800 ש"ח לחודש ל-14 משפחות.
מלווה את המסע - רו"ח עמליה פוטל מכפר תבור.
בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההה

תודה! תודה רבה רבה רבה.
תודה שאתם לוקחים חלק במסע שלי ושל הילדים שלי לדירה...זה ממש בידיים שלכם.
יש אפשרות לשלם בהעברה בנקאית, באפליקציות לאשראי או כרטיס דרך Paypal - מה שנוח לכם.

יש שתי אפשרויות - 


הלוואה -



תרומה או מתנה -
בתרומה אעביר את הכסף שלכם לעמותה שתבחרו בתאריך שבו אני צריכה להחזיר לכם את הכסף.



שימו לב - תהליך ההעברה בכרטיס אשראי במידה ואין לכם חשבון פייפאל -

1. נפתח דף שיש לבחור בו את הסכום (אני מבקשת 200 ש"ח אך כל סכום יתקבל בברכה ובאהבה).

יש שתי גרסאות של דפים שיכולים להיפתח -

2
. בצד ימין למטה כתוב - "אין לך חשבון PayPal?" ותמונות של כרטיסי אשראי - יש למלא את כל הפרטים, כולל אימייל וסיסמא שהיא עבור התשלום בלבד.

1. דף שיש שתי אופציות תשלום באמצעות PayPal או פתיחת חשבון - אם אין לכם חשבון יש לפתוח על - פתיחת חשבון ושם יש למלא את כל הפרטים שלכם, ובתחתית הדף לסמן ש-לא תודה - וכך תשלמו ללא לפתוח חשבון - בבקשה אל תתעצלו...עבורכם זו הלוואה - עבורנו זה בית!

ההחזר הכספי יתבצע כך - 
בכל חודש יוחזרו כ-2800 ש"ח בכל - 10 לחודש, באמצעות העברה בנקאית, עד לסיום כל ההלוואות.

אודה לכם שתשלחו לי מייל עם הפרטים שלכם על מנת שאוכל לשלוח לכם מכתב תודה עם קבלה, וכן תאריך החזר.
כתבו לי בבקשה גם את תאריך ההחזר הנוח לכם - בשנה הקרובה, או לפי סדר אב' של שמות משפחה.
המייל הוא -
allofus4luck@gmail.com

אם ברצונכם להעביר דרך הבנק (הכי טוב עמלה נמוכה מאוד)
חשבון 327093, סניף 131, בנק 31 בינלאומי ע"ש נועה חריש.

יש שתי אפליקציות לתשלום באשראי -קישור ל- 
pepper-pay
או -
bit

את המסע מלווה רו"ח עמליה פוטל -ת.ד. 643
כפר תבור 15241טלפון - 04-6770033פקס - 04-6770034

המון תודה רבה! נועה, שיר, עידו ושקד 


תגובה 1:

  1. שלום וברוך הבא לשירותי ההלוואות העולמיים של Spotlight, שמי קלאודיה קליין, אני מלווה וגם יועץ הלוואות.

    האם אתה זקוק לחיזוק פיננסי? האם אתה זקוק להלוואה למטרות שונות? אם התשובה שלך כן, אני ממליץ לך לפנות למשרד שלי באמצעות | spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | ויש לך הלוואה בחשבונך תוך 24 שעות מכיוון שאנו מספקים שירותי הלוואות מעולים בכל רחבי העולם.

    אנו מציעים כל מיני שירותי הלוואות (הלוואה אישית, הלוואה עסקית ועוד ועוד), אנו מציעים הלוואות לטווח ארוך וגם לטווח קצר. החברה שלי תעזור לך להשיג מגוון יעדים עם מגוון רחב של מוצרי הלוואה.

    אנו יודעים שלקבל הלוואה לגיטימית תמיד הייתה בעיה עצומה עבור אנשים הסובלים מבעיה כלכלית וזקוקים לפיתרון שלה, הרבה אנשים מתקשים לקבל הלוואת הון מהבנקים המקומיים שלהם או ממוסדות פיננסיים אחרים בגלל ריבית גבוהה שיעור, ביטחונות לא מספיקים, יחס חוב להכנסה, ציון אשראי נמוך או כל סיבה אחרת.

    אין יותר זמני המתנה או ביקורי בנק מלחיצים. השירות שלנו זמין 24/7 - אתה יכול לקבל הלוואה ולהשלים את העסקאות שלך בכל מקום ובכל מקום שתצטרך.

    אנו מספקים שירותי הלוואות ברמה עולמית 24 שעות. לפניות / שאלות? - שלח דוא"ל ל spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | וקבל תגובה ברגע.

    המשפחה, החברים והקולגות שלך לא צריכים לדעת שאתה נמוך במזומן, פשוט כתוב אלינו ותקבל הלוואה.

    החופש הכספי שלך בידך!

    השבמחק