יום ראשון, 26 במרץ 2017

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר....ועכשיו השחר....

צהריים טובים, 

לפני 5 חודשים יצאתי למסע לבקש משכנתה מהעם, כי הבנק לא רצה לתת לי משכנתה.
כי אני גרושה ללא מזונות - כי אנחנו מאמינים שהילדים שלנו צריכים שני בתים יציבים, ולא לחיות לפי ה"חוק"היבש

שמחייב את האבא לשלם מזונות, ולא רואה את טובת הילדים בצורה אמיתית.
כי אני עצמאית - אני חושבת שזו הדרך הנכונה ביותר לבטא את היכולות שלי, את הכישרונות שלי, את האני מאמין שלי.
כי אני שנתיים אחרי סרטן - אני אישה שמגשימה חלומות, ולפני שנתיים סיימתי הליך פונדקאות לזוג חשוך ילדים, כי אני הבאתי את הילדים שלי מאוד מהר, ולפני שנים ראיתי את משפחה קרובה ניסתה וניסתה במשך 9 שנים להביא לעולם ילדים, אז זו הייתה ההחלטה שקיבלתי, ולשמחתי ולמזלי גם הגשמתי אותה, והיום יש תינוק מתוק ומקסים בן שנתיים, ובמהלך ההיריון גילו לי סרטן בלוטת התריס, אבל היה ברור לי שאת ההיריון ממשיכים כרגיל עד הסוף.
אז אלו שלושת הדברים שמונעים מהבנק לתת לי משכנתא, על דירה שזכיתי בה בדיור למשתכן, ושאני והילדים שלי רוצים מאוד לגור בה. שילמתי 100,000 ש"ח מקדמה, ואז החלטתי שאני לא אומרת לילדים שלי שכל כך מחכים ומצפים, שאני מוותרת על הבית שהם רוצים, ויצאתי למסע.

אך החלטות לחוד, ומסעות לחוד. בחודש הראשון היה ממש אבל ממש התגייסות עצומה, של הרבה מאוד משפחות, כאלו שמכירות אותי וכאלו שלא. אבל אחרי חודש הייתי חייבת לחזור ולעבוד, כי אני עצמאית ומפרנסת יחידה, וכך יצא שהמסע התנהל לו על 'אש קטנה' כאשר אני כל הזמן מחפשת את הדרכים היצירתיות לסיים את המסע.

אני מודה שבחודשים הללו, עסקתי בעבודה מצד אחד ובחשיבה חיובית מצד שני לצד פרסומים כל העת.
מסע הוא כמו מסע, יש בו עליות ויש בו ירידות, וכמו ששר שלום חנוך - "תמיד הכי חשוב לפני עלות השחר..." ועכשיו זה עלות השחר, והשבוע הגיע טופס 4, וגם אנחנו רוצים לקבל מפתח ולנקות את הבית לפסח, אך זה ייקרה רק אם 1050 משפחות יתגייסו למעננו....בבקשה בבקשה - היו חלק מהגשמת החלום שלנו.

נכון, אנחנו לא 'נזקקים' ולא 'מסכנים' אנחנו רק רוצים בית.
כל הבקשה שלנו היא 200 ש"ח בהלוואה חד פעמית, שתוחזר בשנתיים הראשונות או לפי סדר אב' של שמות משפחה.

בבקשה התגייסו למעננו....גם אנחנו רוצים בית לחגוג בו את חג הפסח
תודה מראש, נועה, שיר, עידו ושקדי.

מספר חשבון בנק - 327093, סניף 131, בנק 31 בינלאומי, ע"ש נועה חריש
הלוואה דרך אשראי - אפליקציית pepper pay- יש להזין את הסלולר שלי - 052-5556880 ואפשר גם להתקשר בלי קשר :)  - לחצו כאן לקישור לאפליקציה

אפשר להפיץ גם לחו"ל - יש סרטון באנגלית (מצורף) ויש קישור לתשלום דרך פייפאל 


תגובה 1:

  1. שלום וברוך הבא לשירותי ההלוואות העולמיים של Spotlight, שמי קלאודיה קליין, אני מלווה וגם יועץ הלוואות.

    האם אתה זקוק לחיזוק פיננסי? האם אתה זקוק להלוואה למטרות שונות? אם התשובה שלך כן, אני ממליץ לך לפנות למשרד שלי באמצעות | spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | ויש לך הלוואה בחשבונך תוך 24 שעות מכיוון שאנו מספקים שירותי הלוואות מעולים בכל רחבי העולם.

    אנו מציעים כל מיני שירותי הלוואות (הלוואה אישית, הלוואה עסקית ועוד ועוד), אנו מציעים הלוואות לטווח ארוך וגם לטווח קצר. החברה שלי תעזור לך להשיג מגוון יעדים עם מגוון רחב של מוצרי הלוואה.

    אנו יודעים שלקבל הלוואה לגיטימית תמיד הייתה בעיה עצומה עבור אנשים הסובלים מבעיה כלכלית וזקוקים לפיתרון שלה, הרבה אנשים מתקשים לקבל הלוואת הון מהבנקים המקומיים שלהם או ממוסדות פיננסיים אחרים בגלל ריבית גבוהה שיעור, ביטחונות לא מספיקים, יחס חוב להכנסה, ציון אשראי נמוך או כל סיבה אחרת.

    אין יותר זמני המתנה או ביקורי בנק מלחיצים. השירות שלנו זמין 24/7 - אתה יכול לקבל הלוואה ולהשלים את העסקאות שלך בכל מקום ובכל מקום שתצטרך.

    אנו מספקים שירותי הלוואות ברמה עולמית 24 שעות. לפניות / שאלות? - שלח דוא"ל ל spotlightglobalservices@gmail.com | או שלח לנו הודעה ב WhatsApp: +4915758108767 | וקבל תגובה ברגע.

    המשפחה, החברים והקולגות שלך לא צריכים לדעת שאתה נמוך במזומן, פשוט כתוב אלינו ותקבל הלוואה.

    החופש הכספי שלך בידך!

    השבמחק